Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozdílné preference čokolád na trzích střední Evropy
Bureš, Michal
Diplomová práce se zabývá rozdílnými preferencemi na trhu čokolád v rámci střední Evropy. Dále se zabývá odlišným složením stejných značek čokoládových výrobků nadnárodních společností na českém, rakouském, slovenském, polském a německém trhu. K naplnění cílů bylo potřeba vyhodnotit primární data z dotazní-kového šetření, slepých spotřebitelských testů, senzorických testů rozdílnosti, tes-tů podobností a komparace cen, obalů a složení čokoládových výrobků. Pro zjištění motivací a preferencí spotřebitelů byly využity také hloubkové rozhovory.
Gender diversity management in international companies in Brno
Yurkovetska, Adelaida
Tato bakalářská práce se zabývá managementem genderové diverzity v mezinárodních společnostech. Cílem bakalářské práce je posoudit teoriii a analyzovat genderovový diverzity management v podnicích a rovněž formovat tvorbu návrhů na jejich zlepšení. Tato práce je zaměřena na zajištění genderové diverzity a je členěna na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje význam slova “diverzita”, dále vysvětluje pojem “management genderové diversity” a typy genderového managementu. Teoretická část se dále zabývá popisem pozitivních aspektů genderového managementu. Základ praktické části tvořili dotazník, ve kterém respondenty tvořily zaměstnanci mezinárodních společností v Brně, dále se praktická část zabývá případnými návrhy na zlepšení.
Komunikační strategiíe nadnárodních společností směrem ke studentům jako potenciálním zaměstnancům
Sluková, Zuzana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií čtyř nadnárodních společností L'Oréal, Henkel, Unilever a Procter&Gamble, která cílí na studenty. Práce srovnává jednotlivé komunikační kanály, taktiky a strategie, které jednotlivé firmy uplatňují, aby zaujaly nejtalentovanější absolventy a dokázaly přilákat zaměstnance s nejvyšším potenciálem. Cílem práce je zhodnotit, jestli společnosti dokážou správně identifikovat svou cílovou skupinu, zaměřit ji vhodnými kanály a komunikačním obsahem a předat obraz své značky jako ideálního zaměstnavatele.
Řízení lidských zdojů v mezinárodní společnosti
Tauchenová, Zdeňka ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Gartner, Michal (oponent)
Diplomová práce se v první části věnuje teoretickému vymezení mezinárodního řízení lidských zdrojů, zaměřuje se na oblast péče o expatrianty, říezní mezinárodních týmů a vztahu mateřské a dceřinné společnosti. Druhá aplikační část se věnuje konktrétním personálním činnostem ve vybrané mezinárodní společnosti. Na základě výzkumu, provedeného za spoluúčasti této společnosti, bylo vytvořeno zhodnocení personálního marketingu a vytvořeno doporučení pro oblast lidských zrojů pro danou společnost.
Odměňování a poskytování benefitů ve společnosti Pfizer, spol. s r.o.
Mocová, Iva ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Hladíková, Helena (oponent)
V současné době musejí firmy uvažovat zejména vliv rostoucích mzdových nákladů poboček na jejich výkonnost, potřebu motivovat zaměstnance celosvětově a ne jen hlavní představitele společnosti, v souvislosti s nárůstem počtu vysílaných zaměstnanců také utvoření jednotné politiky odměňování expatriantů, outsourcing administrativy spojené s odměňováním expatriantů a vliv národní a firemní kultury na systém odměňování a benefitů. Jak jsem uvedla již výše, většina lokálních zaměstnanců je odměňována dle místních standardů. U mezinárodních zaměstnanců je potom odměňování ovlivněno těmito faktory:

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.